خرید دستگاه استریل

دستگاه استریل چه کاربردی دارد؟

خرید دستگاه استریل

دستگاه استریل چه کاربردی دارد؟

مزایای استفاده از دستگاه استریل یو وی

به دلیل طیف گسترده ای از استفاده برای استریل یو وی ، تعیین اینکه کدام دستگاه می تواند بهترین راه حل را ارائه دهد بستگی به نوع پروژه ای که در حال کار بر روی آن هستید. با توجه به توجه به اینکه ممکن است بخواهید از دستگاه استریل یو وی خود برای چندین حالت ضد عفونی استفاده کنید، محدود کردن آنچه که از نوع استفاده از دستگاه شما نیاز به استفاده از دستگاه شما می تواند به شما کمک کند بهترین انتخاب را تعیین کنید.

چه نوع نور یو وی بهترین است؟

اکثر دستگاه های استریل یو وی از نور UVC به عنوان منبع قدرت ضد عفونی کننده استفاده می کنند. UVC Light یک راه حل موثر برای عقیم سازی است، به همین دلیل است که نوع نور به طور گسترده ای استفاده می شود. با این حال، می تواند باعث آسیب جدی نیز شود. نور UVC می تواند به پوست انسان نفوذ کند و باعث آسیب یا آسیب به فرد با استفاده از آن شود، اگر مراقب باشید. نور UVC همچنین می تواند باعث آسیب به مواد پلاستیکی و لاستیک خاصی در طول زمان شود.

یک راه حل نور بهتر، تکنولوژی یو وی است. دستگاه استریل یو وی استفاده می کند، طول موج های مختلف طیف UVC برای ارائه همان قدرت ضد عفونی کننده به عنوان UV-C بدون عوارض جانبی خطرناک است. Far-UVC همچنین می تواند سریعتر و سریعتر از سایر روش های ضد عفونی کننده کار کند و کارایی بیشتری را افزایش دهد. یک مطالعه اخیر تایید می کند که FAR-UVC از لحاظ ایمنی به مردم در فضای کاری وعده داده است، تأیید می کند که FAR-UVC نمی تواند به پوست نفوذ کند و باعث آسیب به انسان شود.

FAR-UVC برای تمیز کردن محل کار و همچنین ایمنی انسان امن تر است. بسیاری از لامپ ها و چراغ های به طور منظم UVC شامل جیوه در لامپ هستند که باعث تخریب خطرناک و بسیار پیچیده تر می شوند. FAR-UVC از جیوه استفاده نمی کند و بنابراین برای استفاده امن تر است و از آن استفاده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد