خرید دستگاه استریل

دستگاه استریل چه کاربردی دارد؟

خرید دستگاه استریل

دستگاه استریل چه کاربردی دارد؟

نحوه ضد عفونی کردن با دستگاه استریل uv

با بلوغ فناوری استریلیزاسیون فرابنفش، استفاده فعلی از فناوری دستگاه استریل یو وی فرابنفش با موفقیت در زمینه استریلیزاسیون و ضد عفونی کردن زندگی روزمره اعمال شده است. در زندگی روزمره از جمله دستگاه های ضدعفونی داخلی، منزل، ماشین، یخچال و فریزر و صنعتی استفاده می شود. فناوری فرکانس فرکانس بالای فرابنفش باند C می تواند DNA و RNA میکروارگانیسم های مختلف را تنها در یک دقیقه از بین ببرد و می تواند بیش از 99 درصد از باکتری ها و میکروارگانیسم های بیماری زا را به طور کامل از بین ببرد.

اصل تکنولوژی ضدعفونی کننده یو وی اثر تابش لامپ میکروب کش فرابنفش است که توسط فناوری خاصی تهیه شده است که می توان از آن برای استریل کردن استفاده کرد.

https://strilizerdevice2.doodlekit.com/

 اصل عقیم سازی آن استفاده از اشعه ماوراء بنفش موج دستگاه استریل یو وی است و پرتوهای فرابنفش حدود 254 نانومتر بهترین اثر عقیم سازی را دارند. اشعه ماوراء بنفش می تواند میکروارگانیسم های مختلف از جمله تکثیر باکتری ها، هاگ ها، ویروس ها، مایکوپلاسما، قارچ ها و سایر عوامل بیماری زا را از بین ببرد و دارای خواص ضدعفونی و ضدعفونی با طیف وسیع است.

اصل کار دستگاه استریل یو وی فرابنفش تابش باکتری ها، ویروس ها و سایر میکروارگانیسم ها با نور ماوراء بنفش است که می تواند ساختار بافت DNA و RNA بدن را از بین ببرد و باعث شود پاتوژن قادر به بازسازی یا تکثیر نباشد و در نهایت تا زمانی که ویروس ایجاد شود. می میرد ازن موجود در هوا یا محلول در آب نیز می تواند با اکسیداسیون دیواره سلولی میکروارگانیسم ها را از بین ببرد و باعث شود میکروارگانیسم ها بلافاصله بمیرند. دستگاه استریل یو وی از طول موج تابش شده توسط لامپ برای درمان میکروارگانیسم ها استفاده می کند و اثر استریلیزاسیون قابل توجه است و به طور گسترده در زمینه های غذایی و صنعتی بیشتر استفاده شده است.

مزایای استفاده از دستگاه استریل یو وی

به دلیل طیف گسترده ای از استفاده برای استریل یو وی ، تعیین اینکه کدام دستگاه می تواند بهترین راه حل را ارائه دهد بستگی به نوع پروژه ای که در حال کار بر روی آن هستید. با توجه به توجه به اینکه ممکن است بخواهید از دستگاه استریل یو وی خود برای چندین حالت ضد عفونی استفاده کنید، محدود کردن آنچه که از نوع استفاده از دستگاه شما نیاز به استفاده از دستگاه شما می تواند به شما کمک کند بهترین انتخاب را تعیین کنید.

چه نوع نور یو وی بهترین است؟

اکثر دستگاه های استریل یو وی از نور UVC به عنوان منبع قدرت ضد عفونی کننده استفاده می کنند. UVC Light یک راه حل موثر برای عقیم سازی است، به همین دلیل است که نوع نور به طور گسترده ای استفاده می شود. با این حال، می تواند باعث آسیب جدی نیز شود. نور UVC می تواند به پوست انسان نفوذ کند و باعث آسیب یا آسیب به فرد با استفاده از آن شود، اگر مراقب باشید. نور UVC همچنین می تواند باعث آسیب به مواد پلاستیکی و لاستیک خاصی در طول زمان شود.

یک راه حل نور بهتر، تکنولوژی یو وی است. دستگاه استریل یو وی استفاده می کند، طول موج های مختلف طیف UVC برای ارائه همان قدرت ضد عفونی کننده به عنوان UV-C بدون عوارض جانبی خطرناک است. Far-UVC همچنین می تواند سریعتر و سریعتر از سایر روش های ضد عفونی کننده کار کند و کارایی بیشتری را افزایش دهد. یک مطالعه اخیر تایید می کند که FAR-UVC از لحاظ ایمنی به مردم در فضای کاری وعده داده است، تأیید می کند که FAR-UVC نمی تواند به پوست نفوذ کند و باعث آسیب به انسان شود.

FAR-UVC برای تمیز کردن محل کار و همچنین ایمنی انسان امن تر است. بسیاری از لامپ ها و چراغ های به طور منظم UVC شامل جیوه در لامپ هستند که باعث تخریب خطرناک و بسیار پیچیده تر می شوند. FAR-UVC از جیوه استفاده نمی کند و بنابراین برای استفاده امن تر است و از آن استفاده می کند.